You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Quoted from "hobbes_dmS"
"Poesie der Verzweiflung"
So.
heute.
dieallerletztePrüfung.
und.
ich.
habgarkeineLustmehr.
ich.
hasse.
GrundlageAudioVisuellerMedien.
trotzdem.
bitte.
drücktmirdieDaumen.
es.
ist.
dasletzteMalindiesemSemester.
vielen.
Dank.
euerhobbesderzurSchlachtbankgeführtwird
hobbes

...und der Tag wird gut!
Quoted from "Dino"
Moin Männas
@hobbes: hihi
<---- Scheinfrei;D
Dino

Quoted from "Chewy"
wenn dino was vernünftiges, cooles, sinnvolles oder ideologisch wertvolles zu sagen hatte, so hat er dass bisher immer hier im CSC gemacht :-X ;D
*duckundweg*
.
...und der Tag wird gut! 
Quoted from "Manuel_aka_Auge"
Moin Mädels!
Mensch, seid doch net so gemein zum Eike...
CU
PS: Nachdem mich heute Nacht 2 Mücken geärgert haben, werde ich wohl mal wieder den Insektenfänger über Nacht laufen lassen...![]()

...und der Tag wird gut! -