• 25.06.2026, 17:09
  • Register
  • Login
  • You are not logged in.

 

Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

x-stars

God

[S] EPG-Proggie

Saturday, March 18th 2006, 9:06pm

Hi,

nachdem das Abrufen der EPG-Daten mit NexTView über die TV-Karte nicht mehr funktioniert, suche ich eine alternative Software um EPG-Daten aus dem Internet abzurufen und schön darzustellen (schnelles nachgucken was gerade oder später läuft). OS ist Windows.

Danke
Michael
"Live free or die: Death is not the worst of evils."

Dragonclaw

God

Re: [S] EPG-Proggie

Saturday, March 18th 2006, 9:27pm

tu dir mal tvbrowser angucken :)

mfg
Dc
Verwende keine sinnlose Gewalt. Hol einen größeren Hammer.

x-stars

God

Re: [S] EPG-Proggie

Saturday, March 18th 2006, 9:35pm

Sehr gut - genau sowas hab ich gesucht :D.
"Live free or die: Death is not the worst of evils."