You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Quoted from "Athlonheizer"
Pfff... keinen Plan.
Ich muß gestehen ich habs noch nie mit Winzigweichs Remote Desktop versucht bei Vista. Da ich anfänglich so meine Schwierigkeiten mit Vista und XP Rechnern im Netzwerk hatte.
Ich benutze VNC. Das geht sehr gut. Sogar übers Internet.
Quoted from "Athlonheizer"
Geschwindigkeitsprobleme hab ich keine.
Quoted from "saiya"
Performancetechnisch ist die Remote Desktop Connection bei Vista/XP unschlagbar. Da kann VNC imo nicht mithalten.
RDC geht leider mit Home Premium nicht:
http://windowshelp.microsoft.com/Windows…a95f841033.mspx
Grüße
Quoted from "futureintray"
unter vista?
-