• 29.07.2026, 01:51
  • Register
  • Login
  • You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

SoBe

Full Member

wie dick ist die plexiplatte vom Teinplex ???

Tuesday, September 3rd 2002, 1:31pm

jo ich binn halb fertig mit der fertigung des Twinplexartigen moddels für meine gpu und wüsste gerne wie dick die plexiplatte vom twinplex ixt thx schomma

SoBe
_____________________________________________________ So u better Be nice <:::;;;|==o

SoBe

Full Member

Re: wie dick ist die plexiplatte vom Teinplex ???

Tuesday, September 3rd 2002, 3:15pm

jetzt kommt mal ich muss das wissen wegen den plugn Cool anschlüssen
_____________________________________________________ So u better Be nice <:::;;;|==o

Deluxe1

Senior Member

Tuesday, September 3rd 2002, 3:31pm

Mess, mess......15mm ;)
DUAL 1700+ @ 2133MHZ

SoBe

Full Member

Tuesday, September 3rd 2002, 3:34pm

hm echt hm dass wird dann aber knapp oder hassu villeicht auch gpu-kühlung weil der plugn cool anschluss is 13 mm dick ( inc.) gewinde)

Ancalagon

God

Tuesday, September 3rd 2002, 5:05pm

Der Graka-Deckel ist in der Tat genau 15mm dick. Wenn Du Dir mal die Bilder genau anschaust siehst Du auch das die Plug&Cool-Anschlüsse fast die komplette Höhe des Deckels einnehmen.
"I am a leaf on the wind, watch how I soar!
-- Hoban Washburn