You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
schwarzb
Senior Member




Quoted from "Fraiser"
ich warte schon auf ACBrut - das Zucht-Kit für deine Wakü, erhältlich mit "Pflanzen", "Bakterien" oder "Minitierchen" ;D
Quoted from "simon2minos"
guck mal hier:
http://www.tribalddb.pt/barroso/mods/page_01.htm
das ist mein Favorit, seit ich den gesehen hab lieg ich meiner Freundin in den Ohren, dass ich sowas auch haben will ;D

, Twinplex (gf-4 halterung), Airplex-Classic, Eheim 1046, div. Winkel, 2 Gehäusedurchführungen... alles Plug'n'Cool
Quoted from "simon2minos"
Du willst doch nur die Deko!!
und ?
im großen und ganzen bin ich z.Zt. mit meinem st11 zufrieden
an der "dekoration" könnt man noch etwas arbeiten :
, Twinplex (gf-4 halterung), Airplex-Classic, Eheim 1046, div. Winkel, 2 Gehäusedurchführungen... alles Plug'n'Cool -