You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
[quote author=restALCH link=board=4;num=1097002433;start=45#46 date=10/06/04 um 10:31:11]scheiß drehbuch aber ne fette rollenbesetzung ;D[/quote]
Quoted from "Chewy"
und ? was nützt dir das telefonbuch ? ;D ;D ;D
Quoted from "Jack"
link=board=2;num=1083713488;start=0#5 date=05/05/04 um 14:50:28]
Einwand: Ich wollt vor kurzem eine Plexiplatte beim OBI kaufen. 1x 1m. War "billiges" No Name Plexi. Eher so'n Bastlerplexi. Hätte 60€ gekostet. Das fing ich übertrieben teuer!
MfG
Ripper
) aber noch viele Reste für lau abstauben kann!
umsonst wars hoffentlich net ;D 
Quoted from "steff79"
@Nemesis...
... schade das der Thread nicht 'sticky' ist, oder?
[quote author=restALCH link=board=4;num=1097002433;start=45#46 date=10/06/04 um 10:31:11]scheiß drehbuch aber ne fette rollenbesetzung ;D[/quote]
Quoted from "Chewy"
und ? was nützt dir das telefonbuch ? ;D ;D ;D
Quoted from "Dino"
Hi
Festpinnen möchten wir nicht, weil wir uns sonst damit "identifizieren" würden/müssten. Das ist "eure" Linksammlung, keine "offizielle".
Ausserdem geht es im Gegensatz zu Freewareseiten um Geld.
Dino
-