• 26.06.2026, 09:13
  • Register
  • Login
  • You are not logged in.

 

Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Bambus

Junior Member

Re: cs901 aufgeräumt?

Monday, June 14th 2004, 11:09am

Quoted from "Weihnachts-FUNK"



Kann ich euch erst am kommenden Montag (21.6.) geben, da ich jetzt bereits auf dem Sprung zu einer Tagung in Graz bin...
Aber ich denk an euch, versprochen.


Graz....der Mann kommt in meine Heimat
Wenn heute morgen gestern wäre, wäre morgen gestern heute - oder so

frog_1

Junior Member

Re: cs901 aufgeräumt?

Monday, June 14th 2004, 3:17pm

n1 funk :)
werd mich bemühen das meiner auch mal so aussieht
btw: greetz an die österreicher (bin selber aus oö)

sunhawk99

Senior Member

Re: cs901 aufgeräumt?

Monday, June 14th 2004, 4:05pm

Na Hallo,

lauter Österreicher hier?

Na dann schöne Grüsse aus dem sonnigen Wien ;D

mfg Sunhawk