You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
mindheat
Senior Member




Quoted from "Sp3nCy"
ja ich würds auch in einer anderen farbe lackieren aber ich weiß ja net was ich für das case benutzen muss ohne das die farbe nach 4-5 monaten abgeht oder gar nicht hält...![]()

und es ist für die ewigkeit 
[/CENTER]
)
damadi
Full Member



Quoted from "r1ppch3n"
alles weicheier!
*nochmalanderflaschemitdernitroverdünnungschnüffelt*
anschleifen und reinigen ist selbstverständlich pflicht
und da ne neue lackschicht keinen einzigen kratzer verschwinden lässt evtl vorher mit nem filler oä drüber um diese aufzufüllen (bzw spachtelmasse wennst das metall GANZ kaputtgekricht hast ;D :-X)
danke nochma, für eure beratung! -