• 27.06.2026, 02:21
  • Register
  • Login
  • You are not logged in.

 

Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Frontschwein

Full Member

Wieder Problem mit Aquadukt 360

Wednesday, May 4th 2016, 6:33pm

Hallo Wasserkühlungsfreunde,

ich habe wieder das Problem das es mir das Wasser aus dem Plexiglasdeckel auf der Linken Seite herausdrückt.

Ich habe jetzt schon eine 2 neue Dichtung verbaut.

Das Problem kommt "schleichend" an Anfang sieht man es nicht und nach ein paar Stunden bildet sich eine Pfütze auf dem Aquadukt-Plexiglasdeckel.

Er hat hier einen Tipp für mich.

double impact

Full Member

Saturday, May 7th 2016, 10:54pm

wie ziehst du die schrauben vom deckel an? über kreuz von ine nach ausen?

Frontschwein

Full Member

Wednesday, May 11th 2016, 7:06pm

von innen nach außen

Similar threads