• 27.06.2026, 04:58
  • Register
  • Login
  • You are not logged in.

 

Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Shoggy

Sven - Admin

Re: ACB / MMM auf der CEBIT2006 - kleiner Bericht

Friday, April 7th 2006, 9:19pm

Entweder Gewinnspiel oder das übliche 'wir schmeissen Hardware in die kreischende Menge'.

major23hh

God

Re: ACB / MMM auf der CEBIT2006 - kleiner Bericht

Sunday, April 9th 2006, 5:24pm

MSI war auf jeden fall ganz vorne mit dabei ;)

schicker Bericht, hat Spaß gebracht auf der CeBit, vor allem eine der Modding-Shows mit dir zu moderieren :)

Stefan_K.

Moderator

Re: ACB / MMM auf der CEBIT2006 - kleiner Bericht

Monday, April 10th 2006, 3:15pm

Die Freude war ganz auf meiner Seite. Auch wenn es teilweise schwer war das zu koordinieren. Nächstes Mal müssen wir uns vorher was ausdenken.

ABIT hat eine nette News nach der CEBIT veröffentlicht. Ich habe da sogar nen Lieblingssatz. ;D