• 27.06.2026, 01:52
  • Register
  • Login
  • You are not logged in.

 

Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

zeppe

God

Re: Windows wurde heruntergefahren

Tuesday, December 21st 2004, 1:03pm

Quoted from "Mr_SNAiL"

Nachtrag:
Ich hab die Temperaturen jetzt eine Zeit lang beobachtet. Sie geht nie höher als 50°C, egal wie sehr auf die Fest. zugegriffen wird.

Kannst Du Testweise mal eine andere Platte einbauen, da drauf Dein Betriebssystem installieren und schauen was dann passiert?

50°C sind schon OK, Kühler wäre natürlich noch besser! ;)

Athlon
Wenn ich die Folgen geahnt hätte wäre ich Uhrmacher geworden.

Pfingstspatz

Full Member

Re: Windows wurde heruntergefahren

Tuesday, December 21st 2004, 4:24pm

also 50° find isch schon ziemlich viel. meine hdds haben 30°.