• 24.06.2026, 03:33
  • Register
  • Login
  • You are not logged in.

 

Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Freelancer

Full Member

Memory Stick Pro Duo + Adapter (DSC-W5)

Monday, November 21st 2005, 2:35pm

Hallo,

ich brauch für meine Digicam (DSC-W5) einen Memory Stick,
es soll werden ein Sandisk Ultra II mit 1 GB.

Jetzt stellt sich die Frage gibt es Performance Unterschiede, oder andere Vor/Nachteile zwischen dem MS Pro Format und dem MS Duo + Adapter. Ich denke über kurz oder lang wird sich der Duo durchsetzten und wäre dann in Zukunft interessanter als der große Bruder.

gruß

Oetsch

God

Re: Memory Stick Pro Duo + Adapter (DSC-W5)

Monday, November 21st 2005, 2:45pm

Hi
vom Sandisk Memory Stick Pro.
Könnte ich dir ein "Benchmark" machen.
nutzen diesen bis jetzt mit vollster Zufriedenheit in meiner W5.

Gruß
Ö