• 27.06.2026, 00:15
  • Register
  • Login
  • You are not logged in.

 

Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Gerdy

Unregistered

verkaufen is nicht..

Thursday, August 24th 2006, 7:54pm

edit by sebastian

Lunix

Senior Member

Re: verkaufe eine sapphire radeon x1900 xtx

Thursday, August 24th 2006, 8:01pm

verkaufstopics sind nicht erlaubt


willkommen im forum

hält sich wirklich lange..ich finde nur den modknopf nirgends...
i5 2500k | MSI-P67A-GD55 | HD6950 @ 6970 | Intel SSD 80GB G2 | Samsung F3 1TB & Samsung F4 2TB | 8GB G.Skill

Homer

Full Member

Re: verkaufe eine sapphire radeon x1900 xtx

Thursday, August 24th 2006, 8:09pm

Ui hat scho 8 min gehalten das Topic ;D

Ich geb dem noch 2 min dann steht hier das berühmte "Close" :-X ;D

sebastian

Administrator

Re: verkaufe eine sapphire radeon x1900 xtx

Thursday, August 24th 2006, 8:19pm

closed.