• 23.06.2026, 08:45
  • Register
  • Login
  • You are not logged in.

 

Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Eikman

Moderator

.avi (DivX) ---> .mov (Quicktime)?

Friday, July 19th 2002, 8:57pm

Wie? Womit?

Chewy

Moderator

Re: .avi (DivX) ---> .mov (Quicktime)?

Friday, July 19th 2002, 8:59pm

mit dem quicktime studio ?
ich hab mal eine version zum "migrieren" gesehn.
geh doch mal bei apple vorbei und schau da nach :D

XeeD

God

Re: .avi (DivX) ---> .mov (Quicktime)?

Saturday, July 20th 2002, 3:50am

Ich möcht an dieser Stelle darauf hinweisen, dass sowohl Quicktime als auch Mac allgemein gewaltig stinken
Member of P.E.T.A. - People eating tasty animals Meine Gurke

Eikman

Moderator

Re: .avi (DivX) ---> .mov (Quicktime)?

Saturday, July 20th 2002, 12:34pm

Das weis ich auch Schlaumeier, is ja auch net für mich, ich habs noch nicht hinbekommen...