• 28.06.2026, 05:38
  • Register
  • Login
  • You are not logged in.

 

Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

fksystems

God

GeForce2 MX geht unter Suse Linux 7.1 nicht

Friday, September 6th 2002, 1:58am

Ich wollte unter dem Suse Linux 7.1 ne Geforce 2 MX benutzen, aber weder der NVidia Treiber, noch nicht einmal der SVGA Treiber geht !! Was kann ich dagegen machen. Weiss jemand was ich updaten muß oder herunterladen muß damit das geht?
Dieses Youtube-Video ist aufgrund von Urheberrechtsbeschränkungen in deinem Land nicht verfügbar.

CrasH

Senior Member

Re: GeForce2 MX geht unter Suse Linux 7.1 nicht

Friday, September 6th 2002, 2:25am

Was is ne Geforce 2?

fksystems

God

Re: GeForce2 MX geht unter Suse Linux 7.1 nicht

Friday, September 6th 2002, 11:30pm

so das problem ist jetzt behoben.
Dieses Youtube-Video ist aufgrund von Urheberrechtsbeschränkungen in deinem Land nicht verfügbar.