• 23.06.2026, 03:21
  • Register
  • Login
  • You are not logged in.

 

Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Wurzelsepp

God

Wo ist der Rest hin???????

Friday, February 28th 2003, 10:25pm

maniac2k1

God

Re: Wo ist der Rest hin???????

Friday, February 28th 2003, 10:37pm

probier mal auf "zur kat ansicht"
und dann wieder zurück
[table][tr][td] [/td][td]

Quoted

kaum denkt man, die dummheit hat ihre untere grenze erreicht, kommt schon der nächste zum limbo-contest um die ecke...
Y0Gi [/td][/tr][/table]

Wurzelsepp

God

Re: Wo ist der Rest hin???????

Friday, February 28th 2003, 10:41pm

lol, da is auch nur eins: EIngabehilfen!

s4c3rd0s

Unregistered

Re: Wo ist der Rest hin???????

Saturday, March 1st 2003, 6:26pm

wie haste denn das geschafft? :o

moe

Senior Member

Re: Wo ist der Rest hin???????

Saturday, March 1st 2003, 6:46pm

öh... sch.... aande... *lol*
sorry, dass ich lache aber... *kopfkratz*

versuch´s doch einfach mal mit der win reperatur. die meisten einstellungen bleiben dir so wenigstens erhalten.
kann ja nich angehen so... sachen gibts!

Man_In_Blue

Moderator

Re: Wo ist der Rest hin???????

Saturday, March 1st 2003, 8:02pm

könnte es sein das du ned als admin sondern als gast oÄ. unterwegs bist?
A sinking ship is still a ship!

Wurzelsepp

God

Re: Wo ist der Rest hin???????

Saturday, March 1st 2003, 10:21pm

Nee.. hab nur ein ADMIN-KONTO drauf...

Aber war schon lustig...