• 23.06.2026, 03:39
  • Register
  • Login
  • You are not logged in.

 

Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

d4rki

Full Member

G12 Rot oder Rosa ?

Tuesday, April 15th 2003, 8:24pm

Jo, das ist meine Frage.
ist G12 eher Rosa oder eher Rot. Ich hab leider noch keine Bilder davon gesehen, und bevor ich mir jetzt ne Flasche kaufen gehe möcht ich den farbton wissen :)

XeeD

God

Re: G12 Rot oder Rosa ?

Tuesday, April 15th 2003, 8:24pm

rosa
Member of P.E.T.A. - People eating tasty animals Meine Gurke

Vitektim

God

Re: G12 Rot oder Rosa ?

Tuesday, April 15th 2003, 8:47pm

jo rosa.

Besonders wenns mit Wasser gemischt ist.

Wenn du es Rot haben willst nimm einfach nen Zusatz.

Viergehirn

Junior Member

Re: G12 Rot oder Rosa ?

Tuesday, April 15th 2003, 9:04pm

Wurzelsepp

God

Re: G12 Rot oder Rosa ?

Tuesday, April 15th 2003, 9:11pm

Iiiiiih! ;)

Meins is schön GRÜN! *g*

G11

FUNKMAN

God

Re: G12 Rot oder Rosa ?

Tuesday, April 15th 2003, 10:22pm

Tolle Antwort, wenn nach G12 gefragt wird...
Meister der symmetrischen Smileys!!! :D 8) :P :cursing: :thumbsup: :cursing: :P 8) :D

d4rki

Full Member

Re: G12 Rot oder Rosa ?

Tuesday, April 15th 2003, 10:32pm

hm schwuchtelrosa iss aber auch irgendwie kewl 8)