• 25.06.2026, 16:51
  • Register
  • Login
  • You are not logged in.

 

Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

futureintray

God

fli4l und anruferanzeige

Tuesday, July 13th 2004, 9:48pm

für isdn. am besten fritzcard supporten ^^
gibts sowas?

also das ich auf dem fli4l rechner nen paket installiere welcher mir dann übers netzwerk die anrufer anzeigt?

mfg
und thx

futureintray

God

Re: fli4l und anruferanzeige

Tuesday, July 20th 2004, 6:12pm

wenns interesiert:
phoner kann sowas ähnliches unter windows.
bzw. "powerisdnmonitor"

Wurzelsepp

God

Re: fli4l und anruferanzeige

Tuesday, July 20th 2004, 6:13pm

www.fli4l.de

Ups, zufrüf gedrückt. Gugg mal bei OPT-Paketen, da müsste was bei sein

futureintray

God

Re: fli4l und anruferanzeige

Tuesday, July 20th 2004, 6:41pm

jo hab ich schon, aber is alles net so das was ich suchte.
aber thx

Minusch@Linux

Unregistered

Re: fli4l und anruferanzeige

Tuesday, July 20th 2004, 7:16pm

schau dir mal von estos procall an, hat einen outlook connector und ist nicht unerschwinglich teuer.

gibbet auch als server-variante.

gruß
Minusch