• 09.07.2025, 15:49
  • Registrieren
  • Anmelden
  • Sie sind nicht angemeldet.

 

schwarzb

Senior Member

Re: Battlefield 1942 spieler hier

Sonntag, 6. Juli 2003, 13:55

oder kennt jemand einen server wo wir mal ein paar stündchen zocken könnten
---> Intel P4 2.6GHz @3.55GHz, ATI 9800pro @ 380Mhz/400Mhz, ABIT IC7-G, 80Gb Maxtor, 80GB Maxtor <--- cooled by: Cuplex 1.3, Twinni@graka, Twinni@Northbridge, Eheim 1046, Ape Evo 360, 3 Noiseblocker SX1, AT

Storm

God

Re: Battlefield 1942 spieler hier

Sonntag, 6. Juli 2003, 14:03

jup ich sturm mitm clan immer einfach einen leeren server!

ich hätte vorgeschlagen heute abend hm 8 oder so..

schreiben wir und einfach ein -[AC]- vorn nick oder dass wir wissen wer dazu gehört und wer nicht!

aslo bei mir täte das dann so aussehen: stat meine orginal nick der übrigens -[TKS]- How^tot^man ist änders ich dann auf
-[AC]- Storm

Gruss Storm Merke: Wer jemandem in die Möse beist, ist böse meist!

schwarzb

Senior Member

Re: Battlefield 1942 spieler hier

Sonntag, 6. Juli 2003, 14:37

ok bei mir also -[AC]-schwarzb oder.
JA wer macht aller mit beim battlefielspiel?

ip?
---> Intel P4 2.6GHz @3.55GHz, ATI 9800pro @ 380Mhz/400Mhz, ABIT IC7-G, 80Gb Maxtor, 80GB Maxtor <--- cooled by: Cuplex 1.3, Twinni@graka, Twinni@Northbridge, Eheim 1046, Ape Evo 360, 3 Noiseblocker SX1, AT

MuhKuh

Senior Member

Re: Battlefield 1942 spieler hier

Sonntag, 6. Juli 2003, 15:02

Tjo, wenn ich euch finde? :P

Bluefake

God

Re: Battlefield 1942 spieler hier

Sonntag, 6. Juli 2003, 15:07

Wenn -[AC]-Bluefake es schafft, rechtzeitig zu Hause zu sein...

Postet dann doch mal den Server um 20h.
Arbeiten am Mac ist natürlich keine Arbeit, sondern sinnvoll gestaltetes Glück.

Storm

God

Re: Battlefield 1942 spieler hier

Sonntag, 6. Juli 2003, 15:46

ich such mal nen server..


€dit: also hab jetzt mal nen server rausgesucht!

[J5]Battlefield Server
Gruss Storm Merke: Wer jemandem in die Möse beist, ist böse meist!

schwarzb

Senior Member

Re: Battlefield 1942 spieler hier

Sonntag, 6. Juli 2003, 17:00

ip müsste man wissen
---> Intel P4 2.6GHz @3.55GHz, ATI 9800pro @ 380Mhz/400Mhz, ABIT IC7-G, 80Gb Maxtor, 80GB Maxtor <--- cooled by: Cuplex 1.3, Twinni@graka, Twinni@Northbridge, Eheim 1046, Ape Evo 360, 3 Noiseblocker SX1, AT

salieri

Senior Member

Re: Heute um 20 Uhr battlefield alle kommen

Sonntag, 6. Juli 2003, 17:05

muss ich version 1.4 haben?
CoALa CuBe is comming soon Status:50 Prozent Bis jetzt investierte Zeit:200+ Stunden ... Selfmade CaseCon

Bluefake

God

Re: Heute um 20 Uhr battlefield alle kommen

Sonntag, 6. Juli 2003, 17:42

Wozu sind die blöden Patches eigentlich gut?
Arbeiten am Mac ist natürlich keine Arbeit, sondern sinnvoll gestaltetes Glück.

BigBadBoss

Senior Member

Re: Heute um 20 Uhr battlefield alle kommen

Sonntag, 6. Juli 2003, 18:10

Dazu ;) :

Zitat

New Features

Support for Q-Tracker.
Added ability to reserve slots with a password.
Added spawn points for some airfields.
Bug Fixes
Support to use the same remote console port on two different BF1942 servers.
Remote console now works on Windows98/Me.
The free camera is now predicted on the client to give better control.
Underscores now work for remote commands executed from the in-game console.
CLIENT FIXES

New Features
The console command Soldier.CameraShakeFactor 1.0> toggles the camera shake in 1st person on/off.
Two new weapons replacing earlier weapons used in the game
Type 99- Japanese Assault rifle
DP 1928- Russian Assault rifle
Improvement of game feeling
Slight delays when turning, jumping and pulling out new weapons for a smoother and tighter experience.
Recoil animations changed.
Improved Death Cam: can now be configured to disable `Reveal Killer' mode.
Gameplay Fixes
AA Guns do not cause splash damage when hitting sandbags.
Mines now detonate when vehicles go in reverse over them.
Infantry can now aim a full 180 degrees up and down in the 1st person view.
Camera shakes when firing weapons mounted on vehicles.
A pixel added to the center of the cross hair (server option).
Disabled ability to repair land-based vehicles in hangars.
Rear gunner for Stuka/SBD/Ai-chi-val now have cross hair.
Added friendly mine indicators to HUD.
Increased bayonette damage to cause instant kill.
Deviation time goes back to normal after running faster.
Less damage to planes from stationary machineguns.
Road to Rome bombers re-balanced.
Physics improvments
The collision bug where you could push another player into an object or building as been looked over and fixes have been added.
Graphical Improvements
New and improved parachute landing animation in 1st person view.
Lightmaps on ships implemented. Radeon cards might not render these correctly.
Increased visual effect for AA-gun airplane hits.
Improved hit particle effect when shooting at infantry.
Road to Rome British soldiers get the Sten Gun.
Faulty Defgun death effect fixed.
Fixed a bug with B17 flaps that caused them not to appear on clients.
Bazooka/Panzerschrek smoke trails changed.
Optimizations
Improved pre-caching when loading maps, reducing stalls when new objects are loaded in during game.
Sound improvements and optimizations
New and improved Sounds in 1st person view
Increased volume of impacts
Louder explosions for grenades
New Sound for the Axis Assualt rifle STG44
Menu
Scoreboard now shows current server's name, IP address and Map name.
Scoreboard now lists player ID for all players.
Buddylist is now saved to profile and retained between maps.
Text messages and kill messages from buddies are color coded green.
Bug causing the display of text messages and playing of radio messages when map start in a MP game fixed.
Screenshots can now also be taken of the score board.
Paste (Ctrl-V) in 'Add Server' box added.
Voting system feedback improvements
You can see what vote is currently active (which map or player is being voted for).
You can see how many votes that have been cast and how many that are necessary for the votes to be successful.
When a vote has failed you get to know which one and why (how many voted for it and how many were necessary).
AI improvements
AI bots more responsive to radio commands.
OTHER ISSUES

Content check currently only works with official Battlefield 1942 and RTR files/maps. If you try to run a server with a user created map/mod installed and turn content check on, clients might not be able to join.

If you try to connect to a Road to Rome server that is running a Road to Rome map and you don't have Road to Rome installed, you will see a "data differs from server" message.

schwarzb

Senior Member

Re: Heute um 20 Uhr battlefield alle kommen

Sonntag, 6. Juli 2003, 18:28

wer kommt jetzt aller?
---> Intel P4 2.6GHz @3.55GHz, ATI 9800pro @ 380Mhz/400Mhz, ABIT IC7-G, 80Gb Maxtor, 80GB Maxtor <--- cooled by: Cuplex 1.3, Twinni@graka, Twinni@Northbridge, Eheim 1046, Ape Evo 360, 3 Noiseblocker SX1, AT

Bluefake

God

Re: Heute um 20 Uhr battlefield alle kommen

Sonntag, 6. Juli 2003, 18:58

Ich werde es auf jeden Fall versuchen. Und mein Kumpel -[AC]-Jim wird das ebenfalls.
Arbeiten am Mac ist natürlich keine Arbeit, sondern sinnvoll gestaltetes Glück.

BigBadBoss

Senior Member

Re: Heute um 20 Uhr battlefield alle kommen

Sonntag, 6. Juli 2003, 20:41

Ich auch. Und auf welchem Server? Der hier:

[J5]Battlefield Server ?

schwarzb

Senior Member

Re: Heute um 20 Uhr battlefield alle kommen

Sonntag, 6. Juli 2003, 20:44

ja auf den ich weiss nicht storm macht das mit dem server
---> Intel P4 2.6GHz @3.55GHz, ATI 9800pro @ 380Mhz/400Mhz, ABIT IC7-G, 80Gb Maxtor, 80GB Maxtor <--- cooled by: Cuplex 1.3, Twinni@graka, Twinni@Northbridge, Eheim 1046, Ape Evo 360, 3 Noiseblocker SX1, AT

MuhKuh

Senior Member

Re: Heute um 20 Uhr battlefield alle kommen

Sonntag, 6. Juli 2003, 20:47

Werd schauen, das ich da bin ;).
Habe aber kein Road to Rome. Nur BF hochgepatcht auf 1.4 und Desert Combat.
Macht auch wer nen Voice-Server auf? *g*

DaveKing

Senior Member

Re: Heute um 20 Uhr battlefield alle kommen

Sonntag, 6. Juli 2003, 21:07

hmm da kann ich nimma >:(

Muss jetzt dann wieder ins internat losfahren :(
sonnst wäre ich schon gekommen! ;)

MfG

Dave King
Signatur: Dies ist ein Text, der an jeden Beitrag von dir angehängt werden kann. Es besteht ein Limit von 300 Buchstaben.

chu

Moderator

Re: Heute um 20 Uhr battlefield alle kommen

Sonntag, 6. Juli 2003, 21:32

bin dabei :-)

[AC]Akula

aber am besten einfaches BF1942 1.4 ohne mods, addons usw. sonst dauerts wieder ewig bis alle das gleiche game installiert haben.
downzugraden von 1.4 habe ich auch keine lust ;)
Learn to read the feed. Earn the right to write. :thumbup:

schwarzb

Senior Member

Re: Heute um 20 Uhr battlefield alle kommen

Sonntag, 6. Juli 2003, 21:34

weiss jetzt wer nen server?

postet mal ip


und keine road to rome maps. hab ich nicht
---> Intel P4 2.6GHz @3.55GHz, ATI 9800pro @ 380Mhz/400Mhz, ABIT IC7-G, 80Gb Maxtor, 80GB Maxtor <--- cooled by: Cuplex 1.3, Twinni@graka, Twinni@Northbridge, Eheim 1046, Ape Evo 360, 3 Noiseblocker SX1, AT

schwarzb

Senior Member

Re: Heute um 20 Uhr battlefield alle kommen

Sonntag, 6. Juli 2003, 22:12

hier is ip: 213.204.163.47:14567
---> Intel P4 2.6GHz @3.55GHz, ATI 9800pro @ 380Mhz/400Mhz, ABIT IC7-G, 80Gb Maxtor, 80GB Maxtor <--- cooled by: Cuplex 1.3, Twinni@graka, Twinni@Northbridge, Eheim 1046, Ape Evo 360, 3 Noiseblocker SX1, AT

chu

Moderator

Re: Heute um 20 Uhr battlefield alle kommen

Sonntag, 6. Juli 2003, 22:18

hmm...bei 3/4 Ladestand der map crasht BF1942 zum desktop.
stellt mal am server die highping autodisconnect ab. die macht häufig probleme.
Learn to read the feed. Earn the right to write. :thumbup: