You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
This post has been edited 1 times, last edit by "Joshua2go" (Feb 18th 2014, 10:37am)
This post has been edited 2 times, last edit by "TGP" (Feb 20th 2014, 7:07pm)
Wie wird die Pumpe den angesteuert USB oder Aquabus?
Ich habe auch ein Problem, seit der neuen Version werden meine Desktopanzeigeseiten nicht mehr mit dem Windows Start geladen obwohl "Seite automatisch laden" angehakt ist?!
Jemand eine Idee?
This post has been edited 1 times, last edit by "Joshua2go" (Feb 21st 2014, 2:41pm)
Ich habe auch ein Problem, seit der neuen Version werden meine Desktopanzeigeseiten nicht mehr mit dem Windows Start geladen obwohl "Seite automatisch laden" angehakt ist?!
Jemand eine Idee?
Du musst ein Firmwareupdate vom Gerät (Systemseite) machen.
Ich hatte doch in meinem ersten Post heute bereits gesagt "ich habe diesen Reiter Gerät, also aquaduct mark IV nicht, sondern nur die genannten"Du musst ein Firmwareupdate vom Gerät (Systemseite) machen.
-