You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

MaggiSB
Junior Member


MDKeil
Senior Member




Quoted from "Inade"
naja....ich will mich damit auch nich ins unglück stürzen(finanziell)
würde mich aber schon interessieren, was ich an porto zu zahlen hätte....


Quoted from "prof"
Hab mal meinen Infolehrer angelabert, der meinte noch irgendwas im peto zu haben was die ansteuerung eines laptop-monitors von außen ermoeglicht (laptop hardware an sich wurscht, kann also ne alte muehle sein)
mal schauen was der bis zur naechsten stunde so alles rausgekramt hat =)
Zitat von »454-bigblock«
Treffender hätte man es nicht schreiben können!
Du bist halt doch der King. Ich kröne Dich hiermit für den Post des Tages.
-