You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
guru_meditation
Junior Member
This post has been edited 1 times, last edit by "guru_meditation" (Jul 12th 2020, 4:54pm)
wpuser
Senior Member
error126
Full Member
This post has been edited 3 times, last edit by "djoser" (Jul 13th 2020, 4:13pm)
guru_meditation
Junior Member
Aber das war die indirekte Bestätigung, dass ihr da tatsächlich was in der Pipeline habt, Stephan![]()
Aber das war die indirekte Bestätigung, dass ihr da tatsächlich was in der Pipeline habt, Stephan![]()
Uhm, ich weiß nicht, ich glaub wenn ich mir so manc andere AC "Ankündigung" so anschaue, dann würd ich das eher so interpretieren:
Wir machen uns darüber Gedanken und basteln ein bissel rum und wenn kein Großauftrag über uns hereinbricht, dann gibts in 1-2 Jahren vielleicht was dazu![]()
Iruwen
Junior Member
This post has been edited 1 times, last edit by "Iruwen" (Sep 11th 2020, 3:33pm)
Wenn es fertig ist - das ist die Antwort und konkreter kann man es auch aktuell nicht fassen. Wir bauen kein 08/15 externes Kühlsystem sondern da gehört dann auch Elektronik und Software dazu. Da gibt es leider fast schon traditionell Verzögerungen....
-