• 01.04.2020, 22:42
  • Register
  • Login
  • You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Acid1981

Junior Member

Einbaublende für airplex modularity system 240

Monday, April 29th 2013, 8:34pm

Hallo zusammen

Weiss jemand von euch die genauen Abmessungen von der Einbaublende für airplex modularity system 240?

Für Infos bin ich dankbar.

Manni24

Senior Member

Monday, April 29th 2013, 8:58pm

Die Aussendimensionen der AMS-Blenden entsprechen denen der Radiatoren. Genaue Masse kann ich dir aber nicht geben, Länge und Breite stehen in der Produktbeschreibung des Radiators, das Bohrbild müsste ich ausmessen, habe aber keinen 240er zur Hand...

EnigmaG

Senior Member

Monday, April 29th 2013, 9:04pm

Acid1981

Junior Member

Monday, April 29th 2013, 9:58pm

Danke Euch

Das Forum hier ist echt der BURNER kann man nur weiterempfehlen hier wird man nicht in unnötige Diskusionen verwickelt, sondern man erhält Antworten die einen weiterbringen.

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: