You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
2. Kann im moment nichts am PC machen da mich mein Laptop ärgert und ich ihn am liebsten gegen eine Wand werfen möchte
und seit dem kauf ich auch immer direkt 2 Tastaturen 2. Kann im moment nichts am PC machen da mich mein Laptop ärgert und ich ihn am liebsten gegen eine Wand werfen möchte
Nicht so zimperlich... lasses raus! Nen Lappi hab ich zwar noch nicht zerkloppt, aber schon 3-4Tastaturen, ne Maus und 2 Telefone. Danach gings mir immer besserund seit dem kauf ich auch immer direkt 2 Tastaturen
![]()


This post has been edited 1 times, last edit by "Sappibaer" (Oct 18th 2010, 9:21am)
fürs spamen gibts andere freds.. Er spielt bestimmt schon spiele ab 16!!!

-