You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Tom_H
God

Ist dir schonmal aufgefallen was für ein Wetter ist?!Fred-Ausgrabe-Gerät anwerf...
Was'n los? Wurde Modellbau dieses Jahr wegen des Wetters gestrichen?
Tom_H
God

... 1er gang + 2er gang (hier hab ich aktuell einen hebel den ich auf 2 positionen bewegen kann)
differenzialsperre vorne ein + differenzialsperre vorne & hinten ein + differenzialsperre aus (hier hab ich aktuell einen hebel den ich auf 3 positionen bewegen kann)

This post has been edited 2 times, last edit by "futureintray" (Nov 15th 2012, 11:45am)
BTW: Wenn man schon anfängt in diesem Auto herumzuprogrammieren, könnte man auch mal über ein Mini-ESP nachdenken und die Diff-Sperren automatisieren

This post has been edited 1 times, last edit by "futureintray" (Nov 28th 2012, 11:16am)

-