You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Quoted from "TrOuble"
moin leute !
hmm bin grad am überlegen wann schule wieder anfängt - jemand n plan ? *g*
Quoted
Wer einen Baum pflanzt, wissend nie unter dem Schatten jenes baumes sitzen zu können, hat den Sinn des Lebens verstanden!
nordy
God





Quoted from "Julchen"
Moin ich bin Julia !!!! ::
:
Ich bin neu hier, und ich hab gerade Kuchen gegessen !!!! ;D ;D ;D ;D
Mfg Julchen
nordy
God





Quoted from "Julchen"
Bei uns auch !!!![]()
![]()
![]()
(NRW)
PS. Mein Kuchen war lecker !!!! Deiner auch ???
Quoted from "TrOuble"
;Dhmm *überleg*
wat denn nun ?
nich dat ich montag zur schule fahr und dann da keiner is :![]()
Quoted
Wer einen Baum pflanzt, wissend nie unter dem Schatten jenes baumes sitzen zu können, hat den Sinn des Lebens verstanden!
nordy
God





-