You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Aqua Computer Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Quoted from "[AC]@re@50]gX["
@re@50]gX[ link=board=4;num=1140721967;start=495#500 date=03/14/06 um 05:06:44]keine lust auf arbeit.

;D :-*
Quoted from "Erdbär"
Genau, ich hab da jetzt Lust dazu wie ne Sau zum Stabhochsprung... :
:-* Manu du Sau du ;D ;D ;D
Verrückt sowas :
PharaoHat-Mo-Neten
Unregistered
Quoted from "FUNKMAN"
Die etwas Älteren unter euch dürften den Originaltext kennen....
;D
Quoted from "FUNKMAN"
... neuen Kaffee braucht der FUNK....

...und der Tag wird gut!
Quoted from "Jogibär"
da muss doch ne Frau im Spiel sein ;D
Oder dich hat der Vorbote von Frühlingsgefühlen schon erreicht....mich nämlich noch nicht:
*weiterrumheulundaufFrühlingwart* :-[:
;D
:-*
Quoted from "Wolfauge"
Oh man. Ihr kennt mich inzwischen echt schon zu gut.
Sind aber inzwischen schon 5 Wochen zusammen. Aber immer noch wie am ersten Tag![]()
-